Omdat ze dat niet vaak doen :P meiden praten daarover met hun vriendinnen . denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is niet echt mannelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat jongens niet zo gevoelig zijn as meisjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit schaamte natuurlijk, onderling doen we het wel, maar als je tegen een meisje (tenzij je heel close bent met die gene) je gevoelens gaat lopen uiten kom je natuurlijk niet stoer over :)

Gevoelens zijn ook iets persoonlijks, en sommige jongens kunnen heel erg gevoelig zijn, meestal voelt beter om dat voor jezelf te houden, gevoelens zijn van jou en niet zomaar voor iedereen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zitten niet met elk probleem en gaan gewoon verder. Verder zijn jongens beter in staat om gevoelens te verbannen. Zo ken ik een paar jongens waaronder mezelf die geen liefde kennen en dit als een combinatie zijn van aantrekkelijkheid en aardig vinden.