Is het drinken/eten van Friesche Vlag Breaker die overdatum is nog wel goed voor je???

Ik heb vanochtend perongeluk overdatum gegeten/gedronken...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Antwoorden (4)

Je kunt het hier nog melden, dus je lichaam heeft het overleefd...

Nee, niet ernstig. Anders was de smak wel beroerd geweest. Maar let wel op altijd. Een houdbaarheidsdatum staat er niet voor niets op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die datum zit er alleen voor de zekerheid. Als het 1 of 2 dagen over de datum is, is het niet erg. Als het egt lang is kan je er misschien een beetje ziek van worden.
13 jaar geleden
Als iets goed ruikt kan je het meestal nog wel eten..

Een houdbaarheidsdatum is heel ruim genomen.
Vooral dingen uit blik kan je soms nog wel eten als het een jaar over datum is!

Dus, het hangt er vanaf hoe het ruikt.
En Hoelang het over de datum was
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zeker dat je overlijdt, maar niet daardoor. Beetje flink zijn en minder olifanten proberen te maken van muggen.