Heb je iets extras nodig om een fax apperaat aan te sluiten of is een gewone tel. Kabel genoeg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Een gewone telefoonkabel is voldoende.
Als je een apparte faxlijn met faxnummer werkt het direct.
Heb je 1 lijn voor je telefoon en fax dan moet je even voor jezelf nagaan wat belangrijker is, je telefoonlijn of faxlijn.
Dit heeft te maken met de manier van aansluiten.
Sluit je de telefoon op de fax aan dan moet je instellen na hoeveel keer overgaan de fax de oproep aanneemt.
De fax luisterd dan of het een fax of een telefoon oproep is.
Is het een fax oproep dan ontvangt u de fax.
Is het een telefoon oproep dan is de kans groot dat degene die u belt de hoorn er op gooit ivm de faxpieptonen.
Er verschillende varianten op mijn verhaal hier boven, dit hangt af van merk en type fax.
Het beste is dat u de gebruiksaanwijzing even doorleest.
Succes