zodat de warmte overal gelijk is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodat de warmte gelijk verdeeld wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodat het van alle kanten gegaard wordt. Meestal is er maar 1 of 2 warmte-elementen, dus als het niet zou draaien is een kant warm en de andere niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het produkt precies in het centrum wordt opgewarmt. Daarom kun je ook het beste het product zovveel mogelijk aan de kant van draaiend platform plaatsen, anders wordt het centrum het warmst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ook zeggen zodat het overal gelijkmatig warm wordt, maar de magnetische straling weerkaats via alle kanten in een magnetron dus maakt het het ronddraaien eigenlijk overbodig omdat het via alle kanten je product raakt. De meeste magnetrons in horeca- keukens hebben niet eens ronddraaiend systeem. Goeie vraag.nl!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij magnetrons die geen ronddraaiend plateu hebben wordt de straling verdeeld. Bij sommigen van deze zie je aan de bovenkant een soort halve maan dat rond draait.