Waarom stelt iedereen van die lompe vragen? Ok hier een serieuze: wat is verschil tussen al die boormachines en wat gebruik ik voor welke muur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ga dan naar de gamma of praxis en vraag het daar?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De prijs en soort. Je hebt accuboor, accuklopboor, boor, klopboor enz. Voor een steense muur gebruik je een klopboor, als je budget meezit ga voor een kwalitiet pneumatische klopboor. Dus geen gamma eigenmerk black&dekker. Maar ga voor makita bosh metabo. Je merkt het verschil wel degenlijk. Tenzij je maar 1 a 2 gatjes per jaar boort.