Microfoon iPod

Hoi , ik heb een iPod 3e generatie als ik daar mijn externe microfoon inplug dan doet hij niet! Kan ik een geïntregeerde microfoon lezer weet ik veel wat kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Nee die bestaan niet voor de Apple anders moet je een keer po de apple site kijken want waarschijnlijk doet een ander merk het niet op de appel hardware