Nadelen van een MacBook

Wat voor nadelen heeft een MacBook?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Prijs kwaliteit is slecht. En nee je doet er niet langer mee dan met een gewone. En je kan er geen games op spelen. En je kan niks van windows openen. Andersom gaat matig.

De garantie die Apple geeft is mager te noemen en veel games zijn niet voor Mac. Ik zou in ieder geval niet anders meer willen dan Mac

Ik heb geen idee, misschien de prijs, wat ik wel weet is dat mijn vader morgen een MacBook Pro voor me besteld! Vrij onzinig antwoord eigenlijk

De support van Apple is nogal zwak, en inderdaad, er zijn maar heel weinig spellen voor Mac te krijgen. Maar buiten dat zijn het echt ontzettend goede notebooks. Vooral de Pro's en iMac's. De normale Macbook White vind ik persoonlijk niet zo'n verbluffend systeem.

Er zijn maar zeer weinig nadelen, maar ik ben dan ook wel een Apple fan dus wellicht niet helemaal objectief. Een nadeel is wellicht de prijs. En dat niet alle internetsites het doen in de standaard webbrowser safari. Verder PRACHTIG!

Ze gaan binnen 3-4 jaar kapot (heb er ervaring mee) en een macbook air is sloom en een pro is DUUR gewoon een samsung met windows 7 kopen, heb je teminste wat aan. Of je wilt stoer doen met: kijk ik heb een macbook! Ik heb veel apple producten maar ik haat apple fanboys, van die jongtjes die patserig lopen te doen met hun ipod!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100