Wie weet er een leuk idee voor op valentijnsdag?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor een cadeau?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht aan een leuke activiteit, maar een leuke cadeau-tip ik ook welkom

Antwoorden (4)

Wandeling door een parkje en dan vervolgens film kijken thuis..en daarna..??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
picknicken of een strandwandeling maken? en als het nog steeds zulk slecht weer is kan je uiteten of naar de bios
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan haar/hem een leuk cadeau geven en een uitstapje maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitmaken met je vriendin