Wat voor verschil tussen de Ipad en de Samsung Galaxy Tap?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Samsung galaxy tap is beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ipad heeft een groter scherm en is goedkoper ;) ziet er naar mijn idee ook beter uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de samsung galaxy kun je meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De iPad is snel, en is puur kwaliteit..
De galaxy pad is te duur.. En traag.. Ik zou voor de iPad gaan :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon even naar Dixons gaan. Daar staan ze allebei. Zelf onvoorbereid uitproberen is de beste test voor gebruikersvriendelijkheid. De Samsung moet in prijs omlaag