Volgensmij onder de 1,5 een pak vissticks gewoon goedkoop merk. Bakken in een pan met klein beetje olie en het is klaar als ze warm en knapperig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zak chips? 
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt snack maar wel chilllllll; ijs koffie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doritos met dipsaus en energiedrink (of cola wat jij het lekkerst vind) - doritos cheese is ook erg lkkr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frikandel broodje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Musli snack bij de deen 50 cent perstuk erg lekker en gezond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zak snoep/zak borrelnootjes of chips/tuc/stokbrood en brie/lekker broodje/ijs enzovoort