Kan je de app store gebruiken na jailbreak?

Kan je de app store gebruiken na jailbreak, en als je je iPod met je iTunes synchroniseerd kan Apple dan niet merken dat je iPod gejailbreked is? Zo ja kunnen ze dan je iPod's software slopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ja kan je zonder risico gebruiken! Aankopen kan ook gewoon no

Toegevoegd na 4 uur:
EDIT: Je kan ook nog gewoon Sync'en met iTunes! Als je apps na het synchroniseren weg zijn moet je de volgende keer in itunes(terwijl je ipod in de USB zit) rechter muis knop aan de linker kant op je ipod en 'aankopen overzetten' klikken(waarschijnlijk hoeft dat niet.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok chill maar me iPod heeft volgens mij een te nieuwe versie kan ik hem nu niet jailbreaken?
Je kan wel dingen in app store kopen maar je kan iPod dan niet meer met iTunes synchroniseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan volgens mij, ik heb het zelf nog niet gedaan maar me vriend wel dus,