Als je een slecht luchtfilter of een slechte brandstoffilter hebt?

Ten minste als je met "steen in bougie" de compressiekamer bedoelt (cilinderkop)

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je aan de cilinder of caberateur gaat werken, zorg dan wel dat je alles goed schoon houd, en dat er geen rotzooi in je tank komt.

Wat voor cilinder is het? Brommer, auto.. cc?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet precies, het is niet mijn auto maar ik zal kijken of hij er iets aan heeft. Dank u.

Andere antwoorden (2)

Dit heeft meestal te maken met de manier waarop er met de bougie wordt omgegaan. Wanneer deze slecht wordt behandelt, kan het weleens voorkomen dat er tijdens dit proces steentjes in de bougie terecht komen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets verkeerds in de benzine/olietoevoer.