Waarom valt mijn iPod touch regelmatig gewoon uit en doet ie helemaal niets meer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (4)

Dat heb ik ook soms met mijn iphone
Maar als ik die dan aanzet doet hij het nog wel.
Waarschijnlijk door de ouderdom' of zo xD
Want mijn ipod touch is veel minder oud en daar heb ik het niet bij..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Batterij leeg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je er regelmatig op gaat zitten?
Nee, zonder gekheid. Da's balen. Maar als hij in de garantie zit gewoon naar Apple bellen Niet mee blijven zitten en hier je vraag stellen Apple heeft een prima service. Als hij écht hardwaremarig niet goed is kun je rekenen op omruiling. Tel. 0900 7777 703

Maar ze zullen je eerst vragen of je wel eens het ding geprobeerd heb te resetten (midden en standby knopje lang ingedrukt houden) if geprobeert heb om het in de fabriekswaarden te zetten (met iTunes).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een Apple store in de buurt en vraag daar voor hulp