Hoe ontspan jij?

Van die kleine of juist grote dingen die je doet om je lekker te voelen. Zoals een kop chocolademelk. Ik maak af en toe een washand heet en druk die tegen mijn neus. Heerlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (13)

In bad, of me gewoon even heeeel erg uitrekken, of een klassiek stuk luisteren in mijn bed... Er zijn zoveel manieren om je te ontspannen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Luisteren naar muziek van Aya Ueto:
-True Love
-Silent Night, Holy Night
-Nukumori
-Kaze ~Minamikaze version~ (Wind ~South wind version~)
-Kono Sekai Ni Umarete (Born In This World)
-Egao No Mama De (Keep Smiling)
-Kaze (Northern Wind aka. Kitakaze Version)
-Namida No Niji
-Okuru Kotoba (The Words I Send)

Toegevoegd op 16-06-2009 01:43:15
(1206286940695o.jpg)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een fles vodka en daarna een half litertje whiskey.
Daarna lust ik geen chocolademelk meer.
14 jaar geleden
Ik ontspan me door te gaan sporten. Lekker al m'n energie kwijt na de les(sen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ontspan me op deze site:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een wandeling op een leeg strand van een paar uren met alleen het geruis van de zee in je oren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Benen op de bank. kussens in mijn rug, lekker muziekje niet te hard aan en een boek of krant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een heet bad met lavendelzout, paffie, glaasje wijn en tijdschrift of boek erbij mmmmmmmmmm : )
14 jaar geleden
Lekker onderuitgezakt in stoel of bank, drankje erbij, boek erbij....
Oh ja, en bordje: NIET STOREN aan zowel de telefoon als de deur hangen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de bioscoop gaan. Door als het ware in de film te kruipen vergeet je je eigen leventje op dat moment. Als ik in de stress zit ga ik absoluut film kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn paard, veel uitgestrekte weilanden, frisse lucht en veel dieren om me heen. Een lief paard die altijd blij is me te zien. Stal mesten, paard poetsen, het geluid van stilte met af en toe een loeiende koe, een briesend paard en heel veel grutto`s. Heerlijk!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muziek luisteren en gewoon ff gaan liggen, niet slapen, maar gewoon liggen en dan denken aan leuke dingen ofzow
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ontspan mij het beste door te mediteren.