Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik afblijven van snoep want ik eet het veel en ben verslaafd eraan.

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
663

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

niet meer kopen, zorgen dat je geen 1 snoepje in huis hebt. eerste week hel maar daarna ben je er al aan gewend. en je moet ook zoeken naar alternatieven, of 'gezond snoep'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet jezelf voorstellen als je snoep ziet: wil ik dit echt? Zal ik dit doen? Dan begin je echt na te denken en het geeft je een goed gevoel. Je mag wel ooit snoepen maar niet te vaak en ook niet te veel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar ik wil het ook egt XD
Heel veel snoep bij elkaar op 1 vaste plek leggen in huis en zorgen dat je daar zoweinig mogelijk in de buurt van komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je ergens heen gaat gewoon geen geld of pinpas meenemen kom je ook niet in verleiding om het te kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere keer als je een snoepje wil moet je een glas water drinken! Geeft een vol gevoel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer 1 tot 1 1/2 liter water te drinken per dag
Het haalt je hongergevoel weg en je valt ook nog eens lekker af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar is weinig aan te doen. Ik heb dit met drop en chocolade wat soms helpt heelveel kopen en proberen tegen te eten. Maar meestal werkt dit als een kater morgen ziek doe dit nooit meer en overmorgen weer vergeten. Nee wat bij mij werkt is bewust hoe moeilijk ook niet in huis halen. En jezelf een maal in de week of maand belonen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding