Staat op de identiteitsbewijs van een persoon met boerka normaal op of met boerka?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede vraag volgens mij mag je helemaal niet met boerka, je mag al bijna geen bril op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder boerka
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat zij niet beschikken over id papieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha lol ik wil even uw pasfoto controleren kunt u even uw boerka uittrekken?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een boerka op de paspoortfoto is in Nederland verboden. De boerka moet af voor het maken van een paspoortfoto. In verband met hun geloof laten vrouwen die een boerka dragen, een foto maken bij een vrouwelijke fotograaf. Deze vrouwen mogen zich wel tonen aan andere vrouwen, maar niet aan mannen.
Bij een paspoortcontrole, denk bijvoorbeeld aan vluchten uit Saoedi Arabië die op Schiphol landen, is er daarom ook altijd vrouwelijk personeel.