Mag je bekendmaken waar iemand woont?

Ik weet b.v waar Rob de Nijs woont. Niet alleen de woonplaats maar ook de straat en exacte locatie. Mag ik dat publiceren? Wat mag ik wel en wat niet openbaar maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee, dat mag niet, dat is schending van zijn privacy.

Los daarvan, al zou het juridisch wel mogen, ik zou het uit goed fatsoen al niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, mee eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, het dient immers helemaal geen doel! Nutteloze activiteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al zou het mogen, wie wil 't weten?
Dat moet je hem zelf vragen.
Ikzelf zou er niet blij mee zijn.
Ik vraag me echter af wie het wil weten. Sorry, maar ik wordt niet warm of koud van die Rob de Nijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe zou jij het vinden als je een bekende Nederlander was en iemand liet weten waar je woont; heb je je dat al afgevraagd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat zou ik denk ik niet fijn vinden. Maar de beroemdheden hebben veel te danken aan hun beroemdheid, daarom zijn er heel veel mensen die veel / alles van ze willen weten. Denk aan Story en Weekend.