Wat is Mojo?

Behalve die aap van de powerpuffgirls

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mojo heeft meerdere betekenissen: Een geslacht van fossiele zoogdieren, zie Mojo (zoogdier).
Een amulet dat voor Hoodoodoeleinden wordt gebruikt, zie Mojo (Hoodoo).
Een Nederlands bedrijf dat popconcerten organiseert, zie Mojo Concerts.
Een Brits muziektijdschrift, zie Mojo (tijdschrift).
Een pittige saus uit de Canarische Eilanden, zie mojo (saus).
Een personage van Marvel Comics, zie Mojo (Marvel).
Mojo is de bron van de krachten van Austin Powers.
Een volk, Mojo (volk)

Het beste antwoord

Mojo is een organisatie die probeert om een monopolie op de primaire en secundaire ticketshandel te krijgen. Ze schrijven persberichten waarin ze vermelden dat ze tickets annuleren van zogenaamde zwarthandelaren en deze tickets verkopen ze dan nog een keer door. Ze verdienen zo dus dubbel aan de kaarten en duperen degenen die kaarten hebben gekocht bij websites die tickets doorverkopen. Ook hebben ze zelf deals met wederverkopers zoals seatwave en viagogo. Ze houden tickets achter en verkopen deze voor veel hogere prijzen. Ze zijn dus zelf "zwarthandelaren"en proberen hun concurrenten zwart te maken. Ook lobbyen ze bij de Nederlandse en Belgische overheid om handel in tickets te verbieden. Maar zelf blijven ze de prijzen verhogen middels wederverkoop maar ook via ordinaire veilingen. Om over verborgen servicekosten nog maar niet te spreken. Ze sturen e-tickets op maar rekenen wel verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je hebt zeker austin powers geken?

give me some Mojo babe! yea!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mojo concerts is NL's grootste evenementenorganisator en onderdeel van Livenation