Waarom moet je bij de Albert Hein een bonus kaart hebben voor kortingen. En bij andere winkels kijft gwn iedereen de korting

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (6)

Ze hopen zo een vast klantenbestand op te bouwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar het kan ook anoniem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke, maar je komt wel...en je gaat gewoon bij hun op de teller anoniem of niet!
De albert heijn maakt zo meer winst, want sommige mensen letten daar niet op en zo is de prijs toxh hoger dan je denkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet alleen bij AH hoor. Bij bijvoorbeeld de Coöp moet je ook een kaart hebben voordat je korting krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op die manier kan AH bijhouden wat jij koopt, dat kunnen ze dan weer gebruiken voor marketing.

een voorbeeld:Door jouw bonus kaart weten ze bv hoe oud je bent, als blijkt dat jongeren heel vaak een bepaald product kopen kunnen ze daar een reclame over maken die gericht is op jongeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit past in de uitstraling van AH, het staat voor luxe en exclusief. Stukje klanten binding ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip: een bonus kaart is gratis. Je kan em aanvragen bij de klanten service!