Leer je stof in kleine beetjes en herhaal het vaak. Een paar keer per dag een kwartiertje leren is beter dan één keer een uur of 2.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samenvattingen, wrts of gewoon niet:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water 's goed voor je hersens. Frisse lucht heb je ook nodig. Pauzes inlasten. Herhalend leren. In de ochtend zijn je hersens in fitste stand, dan neem je t snelst dingen op. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor je gaat slapen door lezen (goed) als je slaapt sla je leerstof op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het sltijd het beste om een samenvattong in vraag en antwoord vorm te maken. Dus wanneer j j samenvatting weer doorneemt lees j t niet alleen maar denk j er goed over na. Ook is uitnonderzoek gebleken dat j t beste kunt leren net voor j gaat slapen of net wanneer j wakker bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet alles op 1 dag, maar verdeeld over een aantal dagen. en een muziekje aan als je leert , helpt bij mij tenminste...