De iPhone heeft veel functies daarom je kan er van alles mee zelf de nieuwste spellen erop zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat er een apple logo op staat!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple producten zijn altijd duur. Je betaalt voor het merk, wat echt de moeite waard is. Zelf als apple liefhebber koop ik ook altijd de nieuwste gadgets. Prachtig het design de functies de eenvoud. Veel beter dan die onhandige lelijke Blackberry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, Blackberry vind ik ook lelijk en onhandig!
Omdat iedereen een iPhone wil hebben, god weet waarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple maakt nou eenmaal dure dingen. Ze zijn van hele goede kwaliteit, veel functies maar daarna begin je de mankementen te herkennen. Ik heb ook een iPad.
-Geen flash
-Geen camera
-In zon of ander licht zie je niets(weerkaatst)
-Battery gaat niet zo lang mee

Kijk nu eens naar een iMac pc ofzo.
Die laptops kosten 1000 euro maar wat voor hardware zit er in? Een core2duo!!! Verouderd. En zo kan ik wel doorgaan.

Maar, de App Store levert een superbreed scala aan Apps. Dat is dan wel weer zo geweldig.

Alles bij alles, is de iPhone 4 wel te duur voor wat ie kan, maar dan heb je toch ook wat.

Sherlock
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het toestel kan veel
En is dus duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om jullie er zoveel mogelijk vanaf te houden op GV te demonstreren hoe intelligent jullie wel, maar meer NIET zijn.