Wat vinden jullie hiervan.

aan de ene kant dank ik geweldig wat goed we helpen elkaar.
http://www.hartvannederland.nl/item/23774/Benefiet_voor_Pagella
maar aan de andere kant denk ik benefiet voor een paard, we hebben het hier niet over een kindje dat niet geopereerd kan worden.
gellof me ik ben een groot dierenvriend en ook van paarden. maar slaan we door?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een meisje heeft het paard van de slacht gered. Een mismaakt paard, zonder dat ze geld heeft om hem te redden. Ietwat ondoordacht.
Ik gun dat paard alle goeds, maar het is wel onverteerbaar dat er aan de andere kant van de wereld mensen van honger sterven, en dan dit.
Maar ja, de mensen willen nu eenmaal geen TV-programma's met oedeembuikjes, dan smaken de chips niet zo lekker.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Of we doorslaan moet een ieder voor zichzelf uitmaken.

Sta je achter het doel, dan geef je iets, sta je er niet achter dan geef je niets.
Niemand mag je daarom be- of veroordelen als hij/zij verder niets weet over hoe jij omgaat met goede doelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn ogen wel, helaas voor het paard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Emotie-TV = kijkcijfers en dat is het enige wat voor de mensen achter de schermen telt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het niet vreemd dit soort dingen. Gewoon een stel mensen die een paard willen helpen.
Wat ik wel vreemd vind is dat sbs6 daar een cameraploeg heenstuurt, en dit nieuws vind..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteindelijk eindigt een paard toch op het slachthuis. Het is gewoon uitstel van executie. Commerciële uitbuiting heet het in mijn wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik denk niet dat we doorslaan. Het is niet alsof er een ziek kind en een paard naast elkaar staan en mensen besluiten hun geld niet aan het zieke kind te geven omdat ze het paard zieliger vinden. Het één sluit het ander niet uit.

Als mensen een paard willen helpen, waarom niet? Als mijn kat ziek is, breng ik haar ook naar de dierenarts, ook al kost dat geld, en ook al is het niet een ziek kind waar ik dat geld aan uitgeef.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit gebeurd,een paard redden van de dood daar is toch niks mis mee. We slaan helemaal niet door het is gewoon een goede daad die deze mensen hebben gedaan het is pure dierenliefde.