mijn kat is bevallen op mijn schoot van 3 kittens. Na het eerste zette ik haar op zij, met haar kleintje op een handdoek te halen. Ze kwam terug.

ze kwam terug op mijn schoot en kreeg no 2 kittens. Ze was een super mama! Normaal verstoppen katten hun kittens. Waarom wil mijn poes bij mij zijn op dat moment?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wauw, wat een bijzondere band hebben jij en je poes. Dat ze zomaar haar kittens aan je toevertrouwd!! Geweldig symbool van vertrouwen. Wees voortaan maar extra lief voor haar.

Omdat ze vertrouwd is bij jou

Een poes is heel erg voorzichtig met haar kittens, het feit dat ze haar kittens bij jou wil zijn bij haar bevalling is een teken van trouw en vertrouwen.

Heel bijzonder, je poes houdt veel van je, ik had vroeger een poes die wierp haar nestje in mijn bed helemaal geweldig! Ik heb nu een kat die zat me te roepen toen ze moest bevallen toen zijn we samen naar haar kraambed gegaan, krijg er nog kippenvel van....

Di heb ik inderdaad nog nooit gehoord, meestal zonderen poezen zich af op het moment van bevalling. Dat ze dit niet heeft gedaan betekent dat ze zich erg veilig en gerust voelt bij jou. Supermooi moment om nooit te vergeten!

mijn kat deed dat ook altijd ze heeft 13 nestjes kittens gehad ik had ook altijd het idee dat ze gewoon wachtte tot ik thuis kwam het is wel heel bijzonder mijn kat is inmiddels bijna 18 jaar en is nog altijd heel graag bij me

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100