Moet je inchecken met een studenteon OV-chipkaart bij NS?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het wel altijd... Maar als je bijvoorbeeld een trein van arriva neemt hoeft het weer niet (zo had ik het begrepen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat hoeft niet. Je hoeft hem alleen te laten zien als ze toevallig langskomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd in en uit checken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je moet in- en uitchecken. Aan de hand van de gegevens die men hiermee verzamelt, krijgen de verschillende openbaar vervoerbedrijven een vergoeding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tot aan 11 januari hoefde je niet en en uit te checken, nu ook niet, maar het is nu wel mogelijk om met je ov op saldo te reizen: dus weekkaart en je reist in het weekend, saldo op je kaart zetten en in en uit checken, je hoeft dan geen papieren kaartje te kopen. Dit geld dus ook voor weekend ov die door de weeks reizen.