Wat te doen om wallen te verminderen/weg te halen

Ik slaap al een paar jaar slecht en daardoor heb ik wallen.
Nu vraag ik me af of er mensen zijn die middeltjes of tips hebben hievoor.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Iets aan het slaap probleem gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti wallencreme van Etos huismerk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet in de spiegel kyken naar jè lelyke kopp! XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je bij de drogist melatonine halen, daar slaap je goed van ALS je die 1,5 tot 2 uur voorda je gAat slapen inneemt, je moet die minipilletjes Dan onder je tong laten smelten. Ik sliep ook heel slecht, Maar nu slaap ik prfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel eens van modellen gehoord dat ze daarvoor aambeienzalf gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er ijsblokjes opleggen dan gaat het best wel goed weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ijsblokjes zijn misschien iets te ruw? Je kunt wel bevroren theezakjes een kwartier ofzo op je ogen leggen iedere morgen, moet het zelf ook nog proberen