Een boerderij waar jongere kinderen dieren kunnen verzorgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, of verstandelijk beperkte mensen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een boerderij met medewerking van lichamelijk en of geestelijk gehandicapten dus iedereen doet iets in waar die goed in is en ook samen zoals dieren verzorging stal onderhoud soms ook koken en op vaste tijden een kopje thee of koffie

Toegevoegd na 1 minuut:
was vergeten dit is voor de dag er kan niet worden geslapen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak is een zorgboerderij een plek welke dient als dagopvang voor vaak geestelijk of lichamelijk gehandicapte mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken er een in punthorst. Daar is het een grote familie geworden die een houtbedrijfje samen runnen. Ze hebben als houvast god. Wel schattig.