Voor de meeste mensen is het een gewoonte geworden, welke ontstaan is door ';met de groep mee te doen'toen ze jonger waren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als mensen het eens proberen kunnen ze op een gegeven moment niet meer zonder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste sigaretten zijn vies maar uit nieuwsgierigheid of om mee te doen gaat men dit proberen. Het is bewezen dat de fabrikanten bepaalde stoffen toedienen waardoor er een verslaving op treed. Je ben een echte kanjer als je na jaren van roken dan nog kunt stoppen. Gelukkig wilde ik vroeger niet stoer zijn en was al helemaal niet nieuwsgierig naar die stinkstokken. Anders had ik waarschijnlijk nu ook gerookt !!