Moderators
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De moderators van deze website en vele gebruikers helpen ze mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk een team van moderators. Er is hier zoveel opschoonwerk te doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestevaer: WEL MELDEN a.u.b. Al die onzin.
Misschien is GV dan nog te redden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik betwijfel het...maar doe je best.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'doen we!
Dat zijn Moderators. Meestal zijn ze hier 24 uur per dag actief. Helaas is het aanbod van spamachtige vragen op dit moment blijkbaar zo groot, dat ze het niet aan lijken te kunnen. Hoe dan ook. We willen hier met elkaar een educatieve plek van maken, dus we willen iedereen verzoeken daar rekening mee te houden en niet te wachten op de acties van de moderators.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Educatief ja +
Moderators, maar de laatste tijd lijkt het wel of de onzinvragen zijn vertiendubbeld...om er wat tegen te doen zo dat de vragen/antwoorden objectief/nuttig/leerzaam en volgens de richtlijnen van GV blijven, is aan het moderatorteam en staf.