Er is getest dat de Xbox krassen achterlaat op de CD/DVD, de Wii kun je snel je meubilair slopen.
PS3 dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xbox, meeste en beste games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Ps3 is grafisch beter dan de Wii en de xbox, en het internet is gratis.

De xbox kan je ombouwen en daarna kan je voor weinig geld (gebrande) spellen spelen

De Wii is (geen grapje) bedacht voor kleine kinderen en huisvrouwen.

het blijft jouw eigen keus natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xbox360 heeft als voordeel de prijs en het internet maar daar betaal je wel €60,- per jaar voor. PS3 heeft iets minder internet maar gratis. Maar het apparaat is duurder. De speciale games die alleen voor PS3 uitkomen wel erg goed zijn bv. LittleBigPlanet en Warhawk (je moet er van houden). Bovendien zien de games er goed uit door blu-ray. De Wii vind ik geen spelcomputer iig niet te vergelijken
Met de andere twee.
Persoonlijke conclusie : PlayStation 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PS3 zonder twijfel