80.4
http://www.google.com/publicdata?ds=wb-wdi&met=sp_dyn_le00_in&idim=country:NLD&dl=en&hl=en&q=life+expectancy+netherlands
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ongeveer 80 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland ligt dat als volgt: een man wordt gemiddeld 78,4 jaar en een Nederlandse vrouw 82,5 jaar oud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De levensverwachting van niet-rokers is bij mannen 77,0 jaar, bij vrouwen 81,6 jaar

Mannelijke rokers hebben dan een kortere levensverwachting van 7,3 jaar, die van vrouwen daalt met 6 jaar.