Is een waterpijp roken slechter dan normale sigareten

Geen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zeggen ze, maar ik geloof er niks van. :)

Antwoorden (6)

Dat ligt eraan wat voor tabak je gebruikt. Een waterpijp wordt doorgaans met speciale "smaakjes" tabak gerookt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik denk zelfs minder slecht. Bij een waterpijp adem je namelijk vooral waterdamp in, terwijl bij sigaretten je rook inademt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, roken is slechter. Sigaretten bevat teer maar waterpijp tabak niet. Maar waterpijp bevat evengoed wel 0,5 % nicotine. Ik heb een hekel aan roken maar waterpijp vind ik helemaal geweldig (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 heis waterpijp = 10 heisjes van een peuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je Hebt ook Waterpijp smaakjes ZONDER tabak
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel minder je trekt de smaak van het tabak door het water waardoor veel van de nicotine gefilterd word.