Profiel natuur en techniek of natuur en gezondheid

Ik wil dus iets met ict gaan doen ik zit in 3havo maar wat kan ik het besten kiezen natuur en techniek of natuur en gezondheid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (3)

Ik heb natuur en techniek gekozen met bio als bijvak, dan heb je allebei. In de ict zijn voornamelijk je skills van belang... Natuurkunde en wiskunde willen nog wel eens helpen bij het programmeren van simulaties/games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kan je het beste voor natuur en techniek kiezen. Beste is er met een mentor of iets dergelijks over te praten, want deze keuze zal van invloed zijn op je verdere loopbaan. Ook kan je eventueel kijken welke opleiding je wil doen, en welk profiel je daarvoor nodig hebt. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan ben je beter in bio of beter in natuurkunde in bio kun je beste n&g kiezen en natuurkunde n&t maar kijk vooral al een beetje wat je later wil gaan doen beroepen test doen kun je gelijk je profiel daarop aanpassen bij veel opleidingen heb je namelijk een voordeel met natuurkunde