Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn de antwoorden je eigen intellectuele eigendom of mag GV ze tegen je wens in toch gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
616

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Uit de uitgebreide voorwaarden van deze site:

"Je behoudt alle eigendomsrechten op inhoud die door jou is geplaatst, maar stemt ermee in dat jouw inhoud wordt getoond op Goeie Vraag en partner-websites / applicaties."
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je had al toestemming gegeven, hoezo tegen je wens?

Ze mogen dat al...

Toegevoegd op 12-06-2009 16:22:01
Je kunt veel over ze zeggen, maar dat ze gek zijn, dat betwijfel ik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In theorie is het jou eigendom volgens de 'Auteurswet 1912'. In de praktijk die je hier in principe weinig tegen. Want wat wil je ermee bereiken naast een te dure advocaat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het je eigendom vind,waarom zet je je antwoorden dan op GV?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mocht ik besluiten dat GV mijn antwoorden niet waardig is of dat ik me ernstig onheus bejegend voel, kan ik ze dan allemaal laten verwijderen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan je eigendom toch delen met anderen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat bedoel ik ook,je zet ze er toch op om met anderen te delen?
Natuurlijk kan het wel zo zijn dat een ander hetzelfde antwoord heeft,misschien anders geformuleerd,wiens eigendom is het dan?
Vind je bij minduimpjes dat je verkeerd bejegend wordt of bedoel je het anders?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee redhead, de mede-GVérs zijn me prima. Ik pruim sommige dingen van het bestuur niet.
Jij hebt je toestemming al gegeven op het moment dat je je inschreef voor deze site. De inhoud is jou intellectuele eigendom, maar IlseMedia mag ze -mits met bronvermelding- gebruiken. Op een andere (reclame)site of in een tijdschrift of krantenartikel bijvoorbeeld. Ze mogen geen anoniem vraag- en antwoordboek uitgeven waar jou antwoorden zonder bron instaan.
Ook mogen ze je teksten niet wijzigen, en jij mag hem niet zondermeer verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laatste is sowieso onjuist, ik kan ze zelf verwijderen als de vraag niet is gesloten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, dan mag het dus nog, maar bij een gesloten vraag kan dat niet meer, dan kun je noch je vraag noch je antwoorden nog verwijderen. En het gros van de vragen op GV zijn toch écht geslóten vragen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding