Is de jbl gto 755.6 versterker een aanrader?

Jbl gto versterker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Antwoorden (2)

Nee, flutding. Klinkt voor geen meter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Want? Jij hebt er een? Dit is wel een erg simpel antwoord. Wat is er dan zo slecht aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op school hebben wij er een
paulus811
13 jaar geleden
Het is een versterker voor in de auto..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, dan hebben we een andere, het kwam me bekend voor. Sorry
Ik vermoed dat je een gebruikt exemplaar op het oog hebt, want het model is al 6 jaar oud. Er zijn betere versterkers, maar deze heeft wel voldoende power voor de voor-en achterspeaker plus nog een gebrugde aansluiting voor een subwoofer.

Het is even afhankelijk van de prijs die je moet betalen, maar is zou er ongeveer 100 euro voor over hebben. De nieuwprijs was 400. In het toonaangevende blad op autohifi gebied, kreeg deze versterker het oordeel 'goed'.

JBL is wel een merk die de afgegeven vermogens sterk overdrijft, dus staar je niet blind op honderden watts power. Betere merken zijn Hifonics, Audison, Mosconi, Rockford Fosgate etc. Maar daar hangt vaak een ander prijskaartje aan.

Voor 3,99 kun je het hele testartikel downloaden van onderstaande site.
paulus811