Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Thetering inschakelen op de iPhone 4 zonder jaibreak. Is dit mogelijk?

Het lukt me niet om thetering in te schakelen op mijn iPhone 4 zonder simlock en jailbreak. Wie kan helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
577

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Helpt dit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op je iPhone naar deze url gaat kan je een configuratie downloaden waarmee je kan tetheren zonder jailbreak, je krijgt dan het bovenstaande scherm. De vorige keer dat ik het probeerde werkte het. Nadeel: geen visual voicemail meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik kreeg visual voicemail niet meer aan de praat. Maar dit was een jaar geleden met de toenmalige software. Ik weet dus niet of het nu werkt. Wat de site doet is een profiel toevoegen waarmee je extra opties krijgt. Dit profiel kan je gemakkelijk weer verwijderen. Je kan dus even proberen om te kijken hoe het werkt. Succes.
Bij kpn en andere providers heb je standaard het tether optie, onder instellingen/ wifi

Alleen bij t-mobile is die optie eruit gehaald. Dat is dus standaard niet mogelijk. Alleen met jailbreak kan je het forceren om te tetheren.

T-mobile wilt het dataverkeerbeperken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding