Misbruik van reacties kan nu gemeld worden. Betutteling of Mod-tool?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (11)

Erg handige mod-tool. De meeste beledigingen et cetera gaan via de reacties. Het is ook meteen het moeilijkste te controleren omdat het er over het algemeen bij een vraag meer zijn dan de antwoorden. Ik ben er dus erg blij mee als mod ;-) PS je bent er erg snel bij het is pas net online gezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd scherp.. ;-)
Ik had het ook net gezien, ik vind het een goede toevoeging, geenszins betuttelend dus. Ik bedoel als we ervan uitgaan dat misbruik bestaat en dat het gemeld moet kunnen worden dan is dit de volgende logische stap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal door een aantal mensen ongetwijfeld worden gezien als betutteling, maar ik denk dat de meerderheid het toch zal zien als iets positiefs.
Wij kunnen niet ALLE reacties volgen en er sloop helaas nog weleens het een en ander door, wat eigenlijk niet door de beugel kon.

Nu gebruikers dit kunnen melden zal het de site alleen maar ten goede komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele goeie mod-tool. In de reacties kan van alles gebeuren / gezegd worden, en daarmee verplicht je een mod eigenlijk om ALLE vragen en ALLE antwoorden en ALLE reacties bij te houden ; gewoon onmogelijk.
Zo helpen we allemaal een beetje mee en weten zij waar ze even extra op moeten letten.
Kan wel betuttelend lijken, maar vergis je niet, als je een community runt en er gebeuren dingen die ook wettelijk verboden zijn (discriminatie, porno, aanzetten tot haat/ geweld etc) zijn ZIJ juridisch verantwoordelijk en niet de poster......
En het is voor iedereen aangenamer als af en toe het vuilnis even buiten wordt gezet, toch ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beheerder is redelijk goed beschermd tegen aansprakelijkheid op basis van een Europees verdrag, daarbij geldt wel de voorwaarde dat er ingegrepen moet worden als er een klacht komt die evident juist is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daarom is het een goede modtool. Het maakt het voor hen makkelijker of zelfs uberhaupt mogelijk om in te grijpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, daar ben ik het ook mee eens, had er al veel eerder mogen komen.
hartstikke goed zo hou je elkaar ook in de gaten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij een handige mod-tool, ik heb me wel eens afgevraagd waarom die knop er nog niet was.

Natuurlijk kan er wel misbruik gemaakt worden van die knop, maar het lijkt me dat een moderator er wel doorheenkijkt als iemand op de misbruikknop klikt alleen omdat de mening van een ander hem niet bevalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed! Echt handig voor de Mods en ook voor ons als we vinden dat iemand net te ver gaat met zijn/haar reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zowel het éen als het ander.
Ik zou graag een mogelijkheid zien dat je je eigen reacties zou kunnen verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het echt prima! Mensen kunnen in reacties dezelfde overtredingen maken als in antwoorden.

Ik vind het fijn dat de sfeer hier zo is, dat niet iedereen maar alles tegen elkaar kan zeggen. Controle waarborgt de kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker geen betutteling, ik vind het een goede zaak dat deze optie er is gekomen.

Maar ik vind het wel erg jammer dat het blijkbaar nodig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een mod-tool... En het houdt in dat er dus steviger opgelet zal worden... Dus mod-tool...