Speelgoed van het jaar of product van het jaar?

het is echt onvoorstelbaar op hoeveel speelgoed in de winkel product van het jaar staat. wie beslist dat. en als ik een enquête invul over was middel en ik zeg dat het spul wel goed werkt ben ik dan 1 van die mensen die heeft gezegt dat dit product van het jaar moet worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Wanneer jij een enquète in vult dan draag je bij aan het eindoordeel, of dat iets product van he jaar word. Maar meestal word dit achter de schermen door de fabrikanten onderling bepaald tijdens besloten dagen op de e.o.a. beurs...

Zo word tenminste wel de auto, bestelauto, bestelbus, truck, en bus van het jaar gekozen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of dat iets product van heT jaar wordT. Maar meestal wordT dit achter de schermen … Zo wordT tenminste wel ... 4 Keer een taalfout in je antwoord! Lees de voorwaarden! Daarin geeft GV jou een handige tip! leer daarvan, voordat je deelneemt! Controleer je spelling tijdens de 'preview'. (lees de hoofdletters T terug hierboven en leer!). Gratis advies!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@relovery: nou, nou, wat een uitroeptekens..!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier zakt mijn broek vanaf.

Andere antwoorden (3)

De Verkiezing Speelgoed van het Jaar wordt door de speelgoedbranche georganiseerd om consumenten te helpen met het maken van een keuze van het aangeboden speelgoed.

Het bestuur van de Stichting Goed Speelgoed te Zoetermeer benoemt de voorzitter alsmede de leden van de jury. De jury wordt zo breed en evenwichtig mogelijk samengesteld. Naast branchegenoten uit verschillende verkooporganisaties en spellen- en speelgoeddeskundigen, hebben in de jury vertegenwoordigers uit de voorlichtings- en opvoedingswereld zitting. De juryleden dienen kennis te bezitten over en ervaring te hebben met speelgoed in relatie tot kinderen en volwassenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het staat me bij dat de fabrikanten zich min of meer inkopen en daarom wordt dan hun zelf aangebrachte speelgoed dan ook speelgoed van het jaar. Het TV programma Kassa heeft weleens wat vreemds aangetoond met een helicopter die niet echt waar maakte wat het beloofde (zie bv onderstaande link).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 10 dingen tegenkomt die zichzelf speelgoed van het jaar noemen hoeft dat nog niet te betekenen dat het om hetzelfde jaar gaat.