Als je op de site links in het menu kijkt, dan zie je "Afmelden" (zie afbeelding 1).
Als je daarop klikt, dan zie je afbeelding 2.
Klik daar op Afmelden en je bent verwijdert van Waarbenjijnu.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vind ik de beste antwoord

Andere antwoorden (1)

"Hoe kan ik mijn website weer afmelden?"
Je kunt je dagboek afmelden door in je beheerpagina onder 'instellingen' je dagboek af te melden. Een dagboek kan ook op speciaal verzoek door de helpdesk van WaarBenJij.Nu worden verwijderd. Een e-mail naar onze helpdesk met daarin het wachtwoord van het beheerpagina's is voldoende.