Tips voor het voorkomen dat de oordoppen snoeren in de klit raken?

Hallo,

Heeft iemand tips voor het voorkomen dat de oordoppen snoeren in de klit raken?

bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K
Amadea
13 jaar geleden
Zie http://www.goeievraag.nl/vraag/zorg-ervoor-oortjes-knoop-raken.116348

Het beste antwoord

er zijn speciale kabelbinders op de markt Waarmee je dat snoer kan oprollen. Ze zijn van siliconen en ik heb zijn een keer bij de Hema gezien. Zie de afbeeldingen voor voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies, ik had geen idee hoe ze heetten, maar dat is wat ik ook bedoel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk zelf dat dit slecht is voor de kabel ivm kabelbreuk, iemand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor, helemaal geen strakke knakken in de kabel. Een knot is eerder een risico en zeker de daarbij horende ongeduld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hartstikke bedankt!

Andere antwoorden (4)

Ze oprollen en dan zo'n elastiekje/touwtje eromheen. Of in kleine bakjes sorteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb je bij de telecomwinkels speciale dingetjes voor om het snoer om heen te rollen zodat het niet steeds in de knoop zit en makkelijk langer en korter te maken is.

Toegevoegd na 57 minuten:
Het minnetje slaat weer als een tang op een varken, want beneden een foto van het geval ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat minnetje stond er al voordat ik mijn antwoord gaf.
Je kan ook een dingetje kopen en daarmee kan je het oprollen, zie afbeelding in bron. Weet niet hoe het heet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze krijg je in bv een vliegtuig
Flauwe modus/ Ze niet in je ondergoed bewaren

Maar zonder gekheid als je ze een beetje normaal oprolt dan blijven ze bij redelijk uit de kboop. Je kan het natuurlijk heel netjes doen maar dat kost meer tijd dan ze een klejn beetje uit de knoop halen