Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (7)

De discussie is voorbij; het beste antwoord is gegeven...

Ik ben het daar overigens niet mee eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gesloten is gesloten en dichter dan dicht kan niet.
Als iemand het juiste antwoord heeft gekregen is de zaak toch afgerond?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht om dezelfde reden dat je geen bier meer kan krijgen als het café gesloten is...

Het is aan de vraagsteller een geschikt moment te kiezen, wanneer de vraag gesloten wordt. Dus dan zul je wellicht dezelfde vraag in een andere context kunnen stellen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, dan ga je gewoon naar een ander café :)
Ja dat vroeg ik me ook al af.
Je kan bij de gesloten vraag namelijk nog wel steeds plus en min-duimpjes geven. De logica om dat wel toe te staan en reacties niet is raar. Aan de andere kant... wie (behalve diegene die de vraag/het antwoord geplaatst heeft waar op gereageerd wordt) leest de nieuwe reactie nog?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gesloten is gesloten, blijkbaar, en zelfs reageren op een vraag die voor jouw tijd gesteld is kan dan niet meer. Tot iemand hem opnieuw gesteld weet te krijgen.
Dat is natuurlijk (misschien wel het enige) wat dit anders maakt dan een forum ; één antwoord, éénmalig, misschien nog een paar reacties (ben je ook zo door trouwens) enthat's it. Jammer, maar het is nu eenmaal zo.
Ik moet er soms nog wel erg aan wennen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het niet volgens de richtlijnen is...

vandaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Punten geven kan nog wel en het ook kenmerken als goeie vraag als het gesloten is.
Het is niet waar dat het niet meer kan als er een beste antwoord is gegeven.
Het kan ook niet als GEEN beste antwoord is gekozen. Dat kan je later nog wel doen, maar dat lijkt me niet terecht als er geen goed antwoord is gegeven.

Daarom ook mijn vraag een tijd geleden wat men er van vond om vragen te heropenen zolang en geen beste antwoord is gegeven. (Er kan ook niets bijkomen.)

Nu worden er nieuwe vragen gesteld als oplossing. Dat dacht ik tenminste gezien te hebben bij een aantal deelnemers.

Dit laatste lijkt me ook beter, omdat een vraag en de antwoorden bij een tijd horen. Het is gedateerd en om dan nog reacties te plaatsen. Ik weet niet of dat zinvol is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding