Welk geluid vind jij het minst prettig om te horen, en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Het geluid van de wekker...

De reden lijkt me duidelijk.

Toegevoegd op 10-06-2009 13:24:17
Waar ik nog aan toe wil voegen dat mijn wekker sowieso een bijzonder onplezierig geluid uitbraakt. Gewoonweg niet te harden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (23)

Onverwachts geluid.

Als ik er me geestelijk niet op kan voorbereiden is de kans het grootst dat ik me eraan erger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nagels over het schoolbord.
Vreselijk geluid, gaat me door merg en been. Krijg het spontaan heel erg koud...
Jeetje, zelfs eraan denken kan deze gevoelens al oproepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van zo'n wit, hatrd krijtje over het schoolbord?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aaaaaaaargh
Als iemand zijn nagels vijlt.

Ik word helemaal gek als ik dit hoor. Ik kan het niet verklaren, maar ik MOET dan de kamer uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plotseling geluid. Het geknetter van een brommer die voorbij scheurt en die je minuten lang nog hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een tandartsboor omdat ik dan in een onprettige situatie zit of moet denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geluid, de sirene van een ambulance die op nog geen 100 meter afstand ruim 30 minuten voor een gesloten spoorwegovergang staat te wachten. Omdat er naast het reguliere treinverkeer ook nog 2 goederentreinen moeten passeren...

Toegevoegd op 10-06-2009 13:21:18
O ja...

Ik lag zelf dus op ijskoud asvalt met een maximum temperatuur van 3 graden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
30 minuten, dat zijn nog eens lange goederentreinen. Bijna 25 km lange trein pff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@deboender: Je leest zoals gewoonlijk niet wat er staat...
Gerard Joling

Toegevoegd op 10-06-2009 13:26:13
Oh ja, waarom?
Er komt dubbelzinnige, gore praat uit en irritant geluid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geluid van de trein als hij door het station rijdt, dan lijkt het net alsof er een wervelwind voorbij komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gekwetter van sommige radiopresentators omdat het nietszeggende blaba is die echt stoort als naar muziek wil luisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het geluid van een stofzuiger.. liefst wil ik dat voorwerp dan ontmantelen van zijn stroomtoevoer, en vanaf 10 hoog laten vliegen.. i rest my case..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles wat te hard is, hard gillen, keiharde muziek, brommers met kapotte uitlaat, vreselijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geluid van een scheet, omdat ik weet wat er volgt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IJselijk gegil van kinderen/vrouwen... daar kan ik mijn redelijkheid helemaal bij verliezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Havey Metal, grasmaaiers, knetterende brommers, ketting zaag, sirene, autoverkeer, de handmixer, boormachine, voorbij razende trekkers, vuurwerk, een barbeque feestje bij de buren. Een vrachtwagen claxon, straaljagers, straatfeesten, buldozers, stofzuigers, fabrieksmotoren, speedboten, en de stadsbus. Was er nog maar stilte. Wie hoort er nog een vogel, of het ruizen van de zee. De geluiden van rust. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ululation.
Ik weet niet wat het nederlandse woord hiervoor is.
Het gaat door merg en been en roept enorme weerzin op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krijsen vind ik heel erg. Ook een knal of een klap die uit het ''niets'' komt is vervelend. Ik ben dan meteen chagrijnig van de schrik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het geluid van piepend piepschuim!!!

egt een ontsettend naar geluid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Piet Paulusma met zijn geneuzel. Gelukkig wordt hij aangekondigd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ieder geluid wat uit mijn buurvrouw komt, omdat die alleen maar herrie maakt en asociaal is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geluid van een potlood die op een krant schrijft,getver!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geluid dat iemand met zijn nagels op een schoolbord krast. Krijg er kriebels van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geluid dat iemand maakt als hij of zij zijn kunstgebit loswrikt met zijn tong!Walgelijk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De heftige ruzie's van mijn buren en al hun andere geluiden.
Het komt mijn strot uit!
Waarom ik dit niet prettig vind??
Ik word er zenuwachtig van, hou niet van huiselijk geweld.
Ben het zelf ontvlucht en nu zit ik er weer mee opgescheept. (weliswaar op een andere manier, maar toch)
Dat word dan weer verhuizen!