ik heb een vriendin , maar ze negeert me al een tijdje , het lijkt wel of ze niet met me wilt praten en praat wel met andere

ik vind dit erg moeilijk want ik kan niet tegen ruzie , en het ergste ze is me buurmeisje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.1K
Kimath
13 jaar geleden
vervelend voor je, maar wat is precies je vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk: wat moet ik nu doen? Tenminste, dat las ik tussen de regels door...(-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank! (-:

Antwoorden (2)

Als je het idee hebt dat er iets is moet je dat haar gewoon vragen. Vraag: "je praat al een tijdje niet meer met me, ik vind dat niet leuk want ik voel me daar rot bij. Wil je me vertellen waarom je niet meer met me praat?"

Alleen dan kun je horen wat er is en dat eventueel oplossen. Het kan ook zijn dat zij niet meer zo de "klik" voelt met jou. Dat kan gebeuren als je wat ouder wordt. In dat geval weet je ook waar je aan toe bent en, hoe jammer ook, moet je op zoek naar andere vriendinnen. Zo gaat het soms in het leven.

Toegevoegd na 5 minuten:
Even voor jezelf: je ziet nu hoe "flauw" het is om niet te zeggen als er wat is, maar dat wel te laten merken door iemand te negeren. Diegene moet dan maar "raden" wat er aan de hand is. Eerlijker is het als je gewoon tegen iemand zegt wat er aan de hand is zodat het uitgepraat kan worden. Weer wat geleerd (-;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsjaa ik kan altijd wel handig met meisjes omgaan en als een meisje dit bij mij doet ga ik een spelletje spelen!

Maar ik weet niet hoe oud je bent aangezien je het erg vind dat ze je buurmeisje is schat ik 13 tot 16:p
Wat ik had gedaan in deze situatie is een beetje met haar beste vriedinnetje flirten.
Durf te wedde dat je vriedin naar je toekomt en jaloers is en dan kan je gelijk duidelijk maken dat ze je negeert enzo wel een klein ruzietje daardoor maar zal max 2 dage duren en dan beseft ze alles weer en zal je veel aandacht weer krijgen!

Als je dat niks vind wat wel hielp altijd voor mij kan je haar nog altijd gaan negeren, jij zegt niks tegen haar tenzij ze wat tege jouw zegt!
En een leuk kadootje op 14 februari kan ook wonderen doen!
Een leuk kettingkje of armbandje :$

Maar eerlijk gezegt lijke deze 2 opties me niks voor jouw je komt verlegen over, dus een ander alternatieve wat ik jouw aanraad is een leuk kaartje kopen waarin je zegt hoeveel je om der geeft, en alle dingetjes in schrijft die haar speciaal maken! Je probleem hoeft er niet in te staan kan zeikerig over komen en dit zal ze vast leuk vinden!

Als je meer tips wilt moet je de situatie beter uitleggen, en je leeftijd zeggen! Maar ik denk dat 1 van de bovenstaande dingen wel zal helpe als je het goed doet werkt alles, en hou je nog paar maniertjes over!

Als je het kaartje wilt doen moet je het zeggen ik weet wel een paar mooie uitspraken x