Met Skype kun je gratis bellen via internet naar andere mensen die ook Skype hebben.
Het is ook beschikbaar voor de pc: http://www.skype.com/intl/nl/home

Toegevoegd na 3 minuten:
"Anatomisch verbonden met je PSP? Je hebt nu meer redenen dan ooit om je favoriete gadget geen moment meer los te laten. Met Skype op PSP kun je je vrienden, familie en alle anderen met Skype GRATIS bellen, waar ter wereld ze ook zijn.

Kwestie van een wifi-zone zoeken, je aanmelden op Skype en kijken wie er online is. Vraag je vrienden voor de zekerheid nog eens waar jullie ook weer hadden afgesproken of chat met iemand aan de andere kant van de wereld die je lang geleden op vakantie hebt ontmoet. Of laat weten welke geweldige band je net op internet ontdekt hebt en wissel tips uit over je favoriete games. Allemaal gratis, met Skype op je PSP.

Bellen naar vaste en mobiele nummers kan ook

Bellen naar vaste en mobiele nummers kan ook, tegen geweldige tarieven. Handig om mensen te bereiken in het buitenland die geen gebruik maken van Skype. Je betaalt je gesprekken via Skypetegoed, dat je van tevoren koopt. En je kunt ook je eigen online nummer kopen, zodat je pa, je ma of anderen zonder Skype je op je PSP kunnen bellen."