Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanavond komt mijn de neef van mijn nichtjes oppassen. Hoeveel moett ik hem betalen?

Hij is 14 jaar

Toegevoegd na 36 seconden:
Hij past op van 17.00 tot 20.00 uur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

5 euro is een prima prijs, en zat geld voor zo'n jongen, althans, je zou hem kunnen vragen wat hij normaal verdient en dat gewoon aanhouden, maar ik zou het sowieso tussen de 5 en de 10 euro houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ,dat idee had ik ook al!
4 euro per uur is redelijk aanvaardbaar, dat zou dus op 12 euro komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zegt NIBUD:

Informele oppas
Het tarief hangt af van het aantal kinderen. Voor één kind is tussen de €3,80 en €5,70 per uur redelijk. Deze vergoeding is puur en alleen voor het oppassen. Als uw kind veel aandacht vraagt, kan dit bedrag aan de lage kant zijn. Voor 2 kinderen wordt een bedrag tussen €5,70 en €7,60,- per uur aangehouden, bij drie of meer kinderen tussen €7,60 en €9,50.

's Avonds babysitten
Een scholier die 's avonds oppast, kunt u een vast bedrag per avond geven of een uurbedrag van €2,50 tot €3,80. Na twaalven kunt u het dubbele tarief afspreken. Blijft de oppas slapen, dan kunt u een bedrag voor de nacht afspreken, bijvoorbeeld €7,-. Hoeveel u betaalt, is afhankelijk van de leeftijd en ervaring van de oppas. Maar ook of de kinderen al in bed liggen als de oppas komt, of naar bed gebracht moeten worden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op hoeveel kinderen komt hij oppassen?
En moet hij het kind ook eten geven?
En naar bed brengen?
Of hoeft ie alleen maar op de bank tv te kijken?

Dat bepaalt allemaal wat ie zou kunnen verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 kinderen en hij moet wel de kinderen eten geven, maar niet naar bed brengen
Het Nibud geeft een goede richtlijn. Omdat het 2 kinderen zijn die hij ook nog te eten moet geven is het oppassen wat bewerkelijker dan wanneer hij komt en de kinderen al slapen.
Daarom zou ik €10 a €12.50 geven. Ook afhankelijk van uw eigen budget.
Dat wil hij misschien nog eens komen als dat nodig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding