Vanavond komt mijn de neef van mijn nichtjes oppassen. Hoeveel moett ik hem betalen?

Hij is 14 jaar

Toegevoegd na 36 seconden:
Hij past op van 17.00 tot 20.00 uur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Antwoorden (5)

5 euro is een prima prijs, en zat geld voor zo'n jongen, althans, je zou hem kunnen vragen wat hij normaal verdient en dat gewoon aanhouden, maar ik zou het sowieso tussen de 5 en de 10 euro houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ,dat idee had ik ook al!
4 euro per uur is redelijk aanvaardbaar, dat zou dus op 12 euro komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zegt NIBUD:

Informele oppas
Het tarief hangt af van het aantal kinderen. Voor één kind is tussen de €3,80 en €5,70 per uur redelijk. Deze vergoeding is puur en alleen voor het oppassen. Als uw kind veel aandacht vraagt, kan dit bedrag aan de lage kant zijn. Voor 2 kinderen wordt een bedrag tussen €5,70 en €7,60,- per uur aangehouden, bij drie of meer kinderen tussen €7,60 en €9,50.

's Avonds babysitten
Een scholier die 's avonds oppast, kunt u een vast bedrag per avond geven of een uurbedrag van €2,50 tot €3,80. Na twaalven kunt u het dubbele tarief afspreken. Blijft de oppas slapen, dan kunt u een bedrag voor de nacht afspreken, bijvoorbeeld €7,-. Hoeveel u betaalt, is afhankelijk van de leeftijd en ervaring van de oppas. Maar ook of de kinderen al in bed liggen als de oppas komt, of naar bed gebracht moeten worden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op hoeveel kinderen komt hij oppassen?
En moet hij het kind ook eten geven?
En naar bed brengen?
Of hoeft ie alleen maar op de bank tv te kijken?

Dat bepaalt allemaal wat ie zou kunnen verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 kinderen en hij moet wel de kinderen eten geven, maar niet naar bed brengen
Het Nibud geeft een goede richtlijn. Omdat het 2 kinderen zijn die hij ook nog te eten moet geven is het oppassen wat bewerkelijker dan wanneer hij komt en de kinderen al slapen.
Daarom zou ik €10 a €12.50 geven. Ook afhankelijk van uw eigen budget.
Dat wil hij misschien nog eens komen als dat nodig is.