Ik ga naar Thailand op vacNu bezoek ik ook de begraafplaats bij de river kwai.Kan ik names de fam in nederland bloemen achter laten

sorry liggen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en hoe kom je er achter waar nog fam woond in nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ook mogelijk een tekst bij je vraag te zetten. Names.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar ik begrijp je vraag niet goed, en ben bang dat het met de taal/spelling te maken heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een mooie gedachte van je. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zoek adresen van mensen in nederlend die op de begraafplaats op river kwai hebben ligen

Het beste antwoord

Ik zou er een mooie plant planten.
Dat is blijkbaar gebruik daar en is het wat blijvender.
Goed dat je het doet!
Plaatje bij antwoord