hoe kan je het beste flirten in een discotheek, en gwn algemeen?

nouja de vraag is eigenlijk al genoeg lijkt me ;p ho kan je in een discotheek het beste flirten. en heeft iemand nog algemene flirt tips ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben benieuwd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik ook xD

Het beste antwoord

xd knipogen, sorry dat lijkt me echt niks als een meisje dat naar mij doet ga ik lachen:P:$
Geloof mij flirten in een disco is niet nodig hoe je der ook uit ziet als je een meisje bent heb je op 1 avond zeker wel 4/5 jongens achter je!

Maarja als jij natuurlijk een jonge leuk vind in die disco kan je het beste gewoon naar die jonge toegaan en een babbeltje make en daarna vragen of die wilt dansen:D
Nooit onzeker daar over zijn 9/10 zeggen toch ja en die 1/10 heeft een vriedin die nee zegt tenzij ze vreemd wille gaan zegge ze ja!

Maar je kan gewoon lekker je gaan, en danse op de vloer zeker je eerste keer?
Tip1: snelt niks voor alleen sommige jongens zijn lastig en die moet je gewoon weduwen:P
Tip2: laat jongens naar jouw komen
Tip3: Ga een keertje met mij uit kan je veel leren we zijn toch van de zelfde leeftijd :Pxx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een discotheek. Dus met jongeren?

Als je een man bent gewoon stoer overkomen denk ik als in iedergeval de vrouwen die je probeert te versieren daarop vallen.

En als je een vrouw bent gewoon je sexy enzo gedragen lijkt me zo.

Zoek anders op internet flirttips zijn ontzettend veel sites met goeie tips:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin met te knipogen naar degene die je leuk vindt. En als dat wederzijds is gaat diegene er misschien opin.