Alléén uitgaan.. doen of niet doen?

ik ben 17, nog nooit uitgegaan. heb géén echte vriendengroep, maar ik heb wel behoefte om uit te gaan, omdat ik anders buiten de groep val en géén meisje ontmoet. zal ik alleen uitgaan, of raden jullie dat af?

Toegevoegd na 1 minuut:
uitgaan lijkt mij opzich niet zo geweldig, eerlijk gezegd koop ik van 10 euro liever een cd/dvd/star wars figuur als dat ik er bier voor koop.. maar aan de andere kant, wil ik wel vrienden maken in het uitgaansleven. en natuurlijk een leuk meisje tegen het lijf lopen, daar is de school namelijk te groot voor.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.2K
Kimath
13 jaar geleden
uitgaan is echt niet de enige manier om iemand te ontmoeten hoor. Mijn huidige relatie heb ik via Hyves gevonden.
Je kunt ook kijken voor een leuke hobby of sport te gaan doen, daar ontmoet je ook genoeg nieuwe mensen.

Het beste antwoord

Ik ben wel eens in mijn eentje wezen stappen. Puur omdat het toen zo uitkwam. Heb wel eens een super avond gehad, maar ook wel eens een hele saaie avond. Het is erg afhankelijk, of je leuke mensen tegenkomt.

Je moet natuurlijk wel open staan voor nieuwe contacten en je moet vaak zelf de eerste stap zetten.

Denk niet dat je snel nieuwe vrienden zult maken in het uitgaanscircuit. Daar zijn de contacten vaak toch te snel en te oppervlakkig voor. Als het je puur te doen is, om een leuk meisje tegen het lijf te lopen, dan kun je misschien je beter gaan richten op een sportclub of hobbyclub. Op die manier kom je wat vaker dezelfde mensen tegen en leer je elkaar beter kennen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wijze woorden voor zo'n jong iemand ! Keertje uitgaan, ik zou het zeker doen. Eerste keren is het even wennen, want dan heb je nog niet iemand om direct aan te spreken, maar als je er open voor staat, is dat ook snel verholpen. Veel plezier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon proberen zou ik zeggen. En als je het niet leuk vindt, je staat zo weer buiten en kan evt een andere kroeg proberen. Ik weet niet of je naar school gaat, maar je kan je klasgenoten altijd vragen waar zij heen gaan en waar het leuk is. Ook al zijn het niet je vrienden, je kan dan altijd een praatje met hen maken en wie weet heb je een hele leuke avond. Succes!