hoe moet je gaan schuren. ?

Ik heb morgen avond. School feest naar ik weet niet hoe ik moet schuren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (3)

gewoon een paar filmpjes op yputube opzoeken! Schuren wordt ook wel bubbeling genoemd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer je op de creche al;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schuren houdt in dat je heel erg sexy/erotisch met een jongen danst, waarbij jij voor een jongen staat en met je kont tegen zijn lul aan danst/schuurt. In veel gevallen zal de jongen ook een stijve kunnen krijgen.
Maar ik zie dat je een meisje van 14 bent en ik wil je toch even zeggen dat je geen dingen moet doen omdat je klasgenootjes het toevallig ook doen. Of omdat het 'hoort' of zo. Alleen als je 'je er zelf goed bij voelt.
En laat je sowieso niet onder druk zetten door pubers uit je klas die graag met je willen schuren, doe het alleen als je het zelf ook graag wilt.
Bovendien is het zo dat meisjes die met veel verschillende jongens aan het schuren zijn vaak gezien worden als een 'sletje' en dat wil je denk ik ook niet.
Jongens gaan je dan leuk vinden om een keertje mee te neuken, maar als vaste vriendin willen de meeste jongens juist een net meisje. Dus welk van beide wil jij zijn?