ik wil een tattoo van een muzieksleutel laten zetten. wat is daarvoor de beste plek?

ik mag als ik 16 word een tattoo laten zetten. ik weet wel wat ik wil, namelijk een muzieksleutel, muziek betekent vel voor me en ik hou ook heel erg van zingen us vond ik dat wel gepast. ik ben er allen nog niet over uit waar ik hem laat zetten. ik zat al te denken aan mijn bovenarm of mijn enkel maar ik weet het nietzeker. hebben jullie tips?

Toegevoegd na 22 uur:
met muzieksleutel bedoel ik de viool/G sleutel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.9K

Het beste antwoord

Maak een tekening van de muzieksleutel (ik neem aan de G of vioolsleutel) en trek die over op de plek waarvan jij vind waar die het beste tot zijn recht komt. zo-niet haal hem weg en probeer ergens anders op je lichaam tot je ZELF tevreden bent. Kijk daarbij ook naar de grote van de tattoo, een kleine op je bovenarm/ of enkel kan net zo mooi zijn als een grote op je rug! Daarbij weet ik niet of je een jongen of en meisje bent want dat kan voor anderen een reden zijn om te zeggen hier of daar!
De tattoo is van jou dus jij beslist.
grtjs
Pieter

Toegevoegd na 1 minuut:
Gezien jou naam denk ik aan en meisje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je zelf niet kan besluiten waar je hem wilt zetten, dan ga je waarschijnlijk spijjt krijgen. Je kan beter wachten tot je wel weet waar.

Als je hem op je enkel zet, zit de too niet in zicht, en valt het niet zo op. Op je bovenarm heb je zomers (Maar ook later als je naar een galabal zou moeten voor je werk oid) minder moeite de tattoo uit zicht te houden, mocht je dat op een bepaald moment willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik een plek kiezen dat over 50 jaar niet al te erg gaat rimpelen. De enkel is inderdaad een goede plek, de bovenarm gaat een beetje hangen als je ouder word (niet bij iedereen hoor). Een andere goede plek is op de schouderblad of net boven je stuitje....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik het op een iets beschutte plek laten zetten. Ik weet niet wat je voor werk gaat doen later, maar als jij niet meer met een t shirt of rok op je werk kan komen omdat anders die tattoo erg zichtbaar wordt, dat zou zonde zijn. Ik zou het op een plek doen waar je wel nog netjes voor de dag kan komen als dat nodig mocht zijn. Ik zeg niet dat het niet netjes is met tattoo, maar ik geloof dat mensen die andere mensen aannemen voor een baan, anders kijken naar mensen zonder zichtbare plaatjes. Hetzelfde voor piercings.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plek waar niemand hem kan zien heeft veruit de voorkeur.
13 jaar geleden
Als je het ècht, ècht, ècht wilt, dan ergens ver weg onder je kleding. Je bent nu 15. Stel dat je 85 wordt, zou je die tattoo dan nog leuk vinden?

Het is momenteel een beetje mode om zo'n tattoo te laten zetten. Nu is het misschien kicken voor je vriendinnengroepje, hoe cool dat is dat jij een tattoo hebt.
Meegaan met de rest?

Omdat het bij je past en omdat je van muziek en zingen houdt, schrijf je.
Veel mensen houden van muziek en zingen, maar dan kun je ook een poster ophangen in je kamer of een cd-verzameling aanleggen. Waarmee ik wil zeggen: denk goed na over deze stap omdat je er je hele leven mee zit.

Aan de achterkant zie jij hem niet. Dan is het alleen voor anderen als je in je bikini loopt of zo.

Uiteraard beslis jij. Jij mag weten wat je met je lichaam doet. Met als kanttekening: je eigen, gave, tattoo-loze lijf is ook mooi!

Toegevoegd na 4 minuten:
Tatoeages waren vergissing
4-okt-2010

Kelly Osbourne is van plan om alle tatoeages van haar lichaam te laten verwijderen. De reality-ster uit de serie The Osbournes heeft zo'n vijftien 'plakplaatjes' op haar lijf maar ze vindt het niks meer en noemt het een 'vergissing'.

Toen Kelly haar tattoos moest verbergen voor een filmrol in 'Should've Been Romeo' heeft ze de tekeningen op haar lichaam geen seconde gemist. "Het keyboard op mijn onderarm mag er wel vanaf, ik kan geen eens piano spelen! En het hartje met botten op mijn pols vind ik ook niet meer leuk," aldus Kelly. Om van haar tattoos af te komen heeft Kelly alvast wat informatie opgevraagd bij medische experts: "Ik had een afspraak met mijn dermatoloog en zodra ik tijd heb begin ik met de laserbehandelingen. Het duurt een paar maanden en ik zie echt op tegen de pijn, maar ik heb gehoord dat het minder pijnlijk is dat het zetten van een tatoeage.".

bron: MTV Redactie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al 3 jaar een tattoo (ik ben 28) en ik heb hem laten zetten op mijn linkerbovenrug. Je kan hem alleen zien als ik topjes draag in de zomer of met een bikini. Ik heb lang nagedacht over deze beslissing en ik heb er nog steeds geen spijt van. Je krijgt altijd het argument 'als je oud bent, ga je hem dan nog leuk vinden?" Ik vind dat flauwekul. Je weet niet eens of je überhaupt wel zo oud gaat worden. Mijn ouders hebben gaatjes laten prikken in m'n oren toen ik 6 jaar oud was, ik draag nu geen oorringen niet meer.. is dat erg? Ja er zitten nu gaatjes ja, maar who cares. Doe maar wat je zelf graag wil, beslis alleen niet van de ene dag op de andere. Na een tijdje hoort het gewoon bij je. Het voorbeeld vanK Kelly Osbourn is nog iets anders dan 1 tattootje van een muzieksleutel. Er zijn veel meer mensen die geen spijt hebben.