Meiden (2klassen hoger) schelden mij uit

Ik was heel erg melig samen met mijn vrienden.Ik schopte een wc deur open en ik zei BAM! en rende weg. Er kwam een groepje meiden uit en zeiden van ja ga maar stoer doen (ze waren heel erg boos) weet niet waarom.Ze kwamen naar me toe en zeiden ja waarom doe je dat?Dat ga je toch niet doen?Misschien staat iemand daar als je nog een keer doet krijg je echt problemen. Ik dacht : hmm je hebt gelijk was mijn fout dus ik zei sorry.En nu als ze mij zien schelde ze mij voor kleine kut hoer enzo.Ik weet dat het mijn fout ik niemand is perfect en ik denk ook niet zo goed na wat ik doe maar je hoeft niet voor te schelden en pesten.Wat moet ik doen?Ik durf niet naar hun toe te lopen of te zeggen waarom ze dat doen enzo. Ik vind het niet zo leuk dat ik in het openbaar dat zeg ..Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (9)

negeer ze, als ze het zeggen, doe net of je het niet hoort!
heeft bij mij ook geholpen, als je erop ingaat, vinden ze het alleen nog leuker!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertel het aan je vrienden of mentor of mentrix en ga met je mentor/mentrix met die meiden erover praten.
succes!

Toegevoegd na 54 seconden:
ik heb het zelf ook meegemaakt een maand geleden het heeft bij mij geholpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er vooral niet op reageren, want dan blijven ze het doen voor de grappigheid. Je hebt al sorry gezegd, meer kan je niet doen. En het is gewoon kleutergedrag dat ze tegen jou gaan schelden terwijl je netjes je excuses hebt gemaakt. Je kan als ze er heel lang mee door blijven gaan naar een docent toegaan en daar om hulp vragen, maar echt veel kun je er niet aan doen, want ze kunnen je niet 24 uur per dag beschermen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgezien van dat ik dit een omgeving van niks vind, met dat schelden en zo. Wat een voorbereiding op de maatschappij!

Hier kun je zelf niet meer uitkomen. Je moet hulp vragen van een klassedocent. Je moet heel duidelijk, in aanwezigheid van de docent beloven dat je zulk soort acties noooooit meer zult ondernemen, en je excuus aanbieden. De meisjes zullen dan, mede door de aanwezigheid van je docent het excuus aanvaarden, en dan kun je hopelijk weer verder. Vrienden zul je wel nooit met ze worden.
Ik vind het ook een onberaden, onnozele en nergens-op-slaande actie van je, dat zal je wel nooit meer van je leven doen.

En weet je waarom het veel meer is dan alleen die deur?
Meisjes zoeken op het toilet even wat eigen sfeer met elkaar, een soort veiligheid, en dat heb jij doorbroken.
Begrijp je het?
Nooit meer doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal is dit gewoon fun onder de jongens maarre wij doen dit ook op school en dan doen die meiden niks of zeggen ze wat voor de gein.
Blijf vooral zelfverzekerd en zegt quasi nonchalant met een flauw lachje; ooh men! Worden jullie nou nooit moe van jezelf?

En vanaf dan negeer je ze dood :)

Dan weten ze dat je van jezelf durft af te bijten, maar er verder niet mee zit.. De lol zal er dan snel vanaf gaan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg het tegen je mentor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms helpt het wel is om gewoon te negeren of te doen alsof je het leuk vind.(ik zit trouwens in de 2de klas) uiteindelijk gaat er bij hun de lol eraf en houden ze er mee op. ow maar ga niet naar de directeur want dan lachen ze je allemaal uit en ben je een mietje voor ze. ow en asl dit allemaal niet helpt moet je een keer naar ze toe stappen en ze is duidelijk maken dat je het echt niet leuk vind door ze bijvoorbeeld is hard uit te schelden XD heb ik zelf ook is gedaan maar helpte wel want daarna wisten ze dat er niet met me te solle viel (hier is veel lef voor nodig). ik weet zelf ook dat dit niet de beste tips zijn maar beter dan niets dacht ik zo.

Toegevoegd na 4 minuten:
ow en touwens: ze doen dit ook vooral om je te vernederen niet om je helemaal kapot te maken dat weet ik zeker. meiden doen dat meestal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg het teegen je leeraar ofzo en negeer ze gwn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf lachen, wees de sterkste van hun, daar worden zij onzeker van. Dat ze je blijven uitschelden nadat jij je had verontschuldigd verbaast me. Als ze niet stoppen met schelden zorg er dan voor dat je mentor er in ieder geval van op de hoogte is. Als het dan nog steeds door gaat kan hij/zij meteen in actie komen.